neděle, září 02, 2012

3

Pečuj o sebe!

Posted in
Momentálně jsem přečetla plno článků o zdrávém životním stylu (ano, i já chci přijít do školy krásná a chci, aby na mě každý mohl oči nechat a říkal si: „Bože, jak ona to dokázala?“. Ale to se s největší pravděpodobností vůbec nestane, ale pro můj vnitřní klid to stačí), a tak bych ráda všechno shrnula do tohoto článku, aby to bylo „komplet“.


1. Pohyb, to je činnost omílána od hodně dávné doby. Nenadarmo se říká „Ve zdravém těle, zdravý duch“. Je to možná k nevíře, ale tím že budete jíst „jenom“ zdravě, tak budete sice hubené, ale budete vypadat, jako by vám doma nedávali najíst. Je to především každého vkus, co se mu líbí víc, ale já osobně přeferuju pevnou postavu a né kosti obalené v kůži. Proto vám můžu doporučit Jillian Michaels, které prostě nedokážete říct ne. Například na youtube je hodně videí, jak těch, kde vystupuje ona, tak i ostatních, takže si můžete vybrat z bohaté a pestré nabídky. Stačí do vyhledávače zadat „workout“, a pak si stačí jen vybrat.


2. Voda, kterou dneska najdeme všude. Určitě už jste slyšely o tom, že nejlepší je voda z kohoutku. Já zastávám stejný názor, a i když toho moc nevypiju, protože mi potom není nejlíp, tak se snažím pít po troškách. To se vám potom nasbírá, když sedíte v nudné hodině a pomalu usrkáváte. Nejen, že voda zahání chuť k jídlu, ale je dobrá i na nehty, vlasy, pleť...


3. Myslím, že každého to jednou popadne. Mluvím o tom, když vás honí mlsná, tak sníte klidně před spaním celou ledničku.Chci se řídit pravidlem, že mám jíst maximálně tři hodiny před spaním, ale někdy to prostě nejde a když se mi začnou doslova a do písmene sbíhat sliny, to je teprve odvaz. Už se mi někdy stalo, že jsem šla jíst úplně se sevřeným žaludkem, což pochopitelně taky není zdravé, a proto, pokud vás před spaním pronásledují různé chutě, vezměte si bílý jogurt. Ten vás tolik nezatíží, a i když toho žaludek nebude mít nic moc na práci, aspoň vás nechá pokojně usnout.


4.Přebytečné tuky, to je zlo pro všechny z nás. Jistě všechny víme, že nevyužité cukry se mění na tuky, a to je pak teprve sranda shodit. Proto, pokud si dáme nějakou výživnou kalorickou bombu, budeme se muset s tím nějak vypořádat. Pochopitelně, že ne hned po snězení, kdy vám jídlo pomalu ani nestihne doputovat do žaludku, ale tu hodinku určitě počkat. No a pak na řadu opět přichází Jillian. Má plno cvičení, ať už dlouhodobých, nebo chvilkových, takže si budete moct vybrat cokoliv.

5. Celou dobu tady píšu o hubutí, ale vlastně se vůbec nezaměřuju na pleť. Pokud ji každý den, od pondělí do pátku, zatěžujete vším možným (protože ve škole chce vypadat každý dobře), je dobré jí dopřát regeneraci, ať už noční, nebo celodenní. Pochopitelně je dobré ji po odlíčení na noc namazat nějakým hydratačním krémem, kdy se pleť může alespoň z části zregenerovat a připravit se na další den. A když je víkend, tak v sobotu je fajn na ni dávat nějakou masku, která odstraní z obličeje staré buňky a udělá prostor těm novým. V neděli je nejlepší, když necháte pleť v jejím přirozeném prostředí, aby využila všechny možné zásoby, které jste do ní uložily během týdne v podobě krémů, a nedělat s ní absolutně nic. Vaše pleť se vám minimálně v pozdějším věku jistě odvděčí. Samozřejmě je důležité po příchodu domů minimálně čistícími ubrousky ze sebe sundat alespoň make-up a všechno možné, co se vyskytuje na pleti, aby mohla dýchat. Nemůžeme očekávat, že se nám pleť zlepší, když jí nebudeme pomáhat a budeme ji jen zakrývast nedokonalosti.


Tohle byl jen takový „výcuc“ všech informací, které jsem různě posbírala nejen ze svých zkušeností.


A co vy? Máte nějaký tip, jak o sebe nebo svou pleť pečovat?

3 komentáře:

  1. Anonymní3.9.12

    Ahoj Monii,
    co takhle testovat kosmetiku, která není testovaná na zvířatech? HM? :) Přeci jen by to bylo lepší, nemyslíš? Prezentovat kosmetiku, která není testována na zvířatech, je přeci skvělá věc, ne? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :) a souhlasím s tím, že nejlepší je prostě voda.. ;) a na plet pořádné odličování ;). A úplně nejlepší je určitě optimismus :).

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, mně honí mlsná furt a nebaví mně před ní utíkat :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat