čtvrtek, září 06, 2012

5

Lush a jeho Mask of Magnaminty

Posted in ,
Dlouho opěvovanou masku jsem nemohla nechat bez povšimnutí, a tak už mi tady leží asi dva měsíce, takže mě napadlo, že než ji spotřebuju, mohla bych o ní zkusit něco napsat. Pohodlně se usaďte, uvařte si hrnek kakaa a odpočiňte si při čtení recenze.


První, čeho jsem si všimla, je vůně. Nejvíce cítím mátu a svěží peppermint, který je i součástí masky. Zezačátku to ani nešlo nazvat vůní, a když jsem obdržela balíček, prohrabala se pěnovými válečky a nedočkavě odšroubovala víčko, tak mě napadlo jenom to, jestli si mám vážně tuhle zapáchající sračku dávat na obličej.


No ale nic jako aroma mě vůbec neodradilo. Poté, co jsem vyzkoušela už řadu masek z přísad „co dům dal“ (ano, vážně jsem bývala tak naivní a myslela si, že mi něco jako vajíčko na obličeji pomůže - i když s tímto nápadem přišla Michelle Phan, existuje maska a maska). Takže jsem se na tuto událost řádně připravila. Počkala, až rodiče nebudou doma (přece jenom, potkat někoho v devět večer, jak vychází z potemnělé místnosti od počítače se zeleným obličejem by bylo trochu zvláštní), osprchovala se a nedočkavě to naplácala nešikovně na tvář.


První, co se dostavilo, byl chlad. Vážně. Peppermint se postaral o to, aby se můj obličej „provětral“. Nebylo to ale nic neočekávaného, protože v mnoha recenzích byl právě onen chlad zmiňován. Když jsem se na sebe podívala do zrcadla, najednou mi přišlo že jsem snad hezčí s maskou než bez ní. A to jako fakt. Maska totiž zakryla všechny černé tečky, akné na čele (no, já tomu říkám akné, jinak to jsou takové malinké tečky pod kůží - takže to vypadá celkem neviditelně, ale když se na vás někdo podívá z boku, tak to jde „krásně“ vidět)  a červená místa okolo nosu. Takže jsem šla spokojeně do pokoje a zapnula si pokračování One Tree Hill. V klidu jsem seděla a dívala se, když přišla vtipná scéna a já se nemohla smát. Prostě to nešlo. Dobře, možná kdybych se více snažila, tak se zasměju pořádně, jenže když mi tuhly tváře, tak se ke mně dostavil pocit, že se nesmím ani nadechnout.

Poté, až mi skončila epizoda, jsem šla masku podle návodu smýt krouživými pohyby teplou vodou.


A výsledek? Takovou pěknou sjednocenou barvu pleti jsem ještě neměla. Porcelánově bílá, růžové líčka, až jsem  si říkala, že je to prostě tak super, že už tu masku nebudu muset nikdy použít. Jenže kdo už tu masku někdy používal, ví, že jsou to jen prvotní příznaky smytí masky a že pleť se zase vrátí po chvíli do normálu.

Takže určitě nemůžete čekat zázraky po prvním použití.


Jak můžete na fotce výše, maska má v sobě drobné částečky, které po uschnutí jemně drhnou pokožku. Párkrát jsem masku používala i jako peeling, ale ten bych doporučila pleti, která je opravdu hodně znečištěná, nebo té extra odolné. Já nechci pleť nějak extra trýznit, proto MoM používám jen jako masku (někdy ji zkusím i na dekolt, tam mám taky něco podobného jako na čele, ale v menším množství).

Jak jste si určitě všimli (nebo spíš všimly, asi tuhle masku nebude používat žádný kluk..), tak už mám spotřebovanou větší třetinu. Jestli bych do masky znovu šla? Asi jo. Není to sice úplně nejlevnější záležitost, ale protože mám mastící se pleť, tak nevím, co bych v sobotním očisťovacím rituálu bez téhle masky dělala. Taky to není věc, bez které bych se v životě neobešla. Ale můžu říct, že ty prapodivné tečky na čele mi začaly mizet (nevím, jestli je to tou maskou, nebo dárkem, který jsem dostala k masce - Fresh farmacy (za mě můžu tuto věcičku s klidem doporučit pro mastící a nerovnoměrnou pleť), nebo čímkoli jiným, protože jsem v poslední době toho používala celkem dost, ale o tom někdy příště). Hodně doufám v to, že až doberu tento roztomilý kalíšek (který určitě po vypotřebovaní masky nevyhodím a určitě se budu snažit najít pro něj nějaké využití), tak mi aspoň zmizí na čele ty zvláštní tečky (kožní mi řekla, že je to akné, ale přitom žádnou podobnost v akné nevidím - minimálně ne ty červené místa - ale nejsem kožní, nemůžu posoudit, ale nejspíš existuje více druhů akné). Určitě vám dám vědět po vypotřebování, jak to dopadlo. Ještě najít něco na černé tečky. Můžete mi něco doporučit? Zítra se chystám najít v drogerce masku od značky Freeman, tak snad budu úspěšná.

Někde (už si bohužel nevzpomínám kde, možná u Mii?) jsem četla, že když dáte masku do ledničky, tak by se tím mohla zvýšit malá trvanlivost (no jo, sice 4 měsíce, ale když vám to pošlou měsíc od vyrobení..ale ani tak si myslím, že není možnost „dopatlat“ masku v dané trvanlivosti) a navíc obličej příjemně zchladí ještě víc. Určitě to zkuste, minimálně už pro tu trvanlivost.

Maska mě stála asi 330 korun (150,- poštovné a 180,- samotný výrobek). Jak jsem psala. Je to výrobek drahý, ale Lush je zase přírodní kosmetika, tak se s tím musí počítat. Až na to poštovné, které mi přijde přehnané a ještě (tuším) před létem bylo asi 70,-. Jenže to už si budeme muset vyřešit s těmi papaláši z vlády a jejich DPH. Ale pokud chcete vyzkoušet něco na pleť a různé nedokonalosti (a máte zrovna peněz nazbyt), myslím, že touto koupí neprohloupíte.


A co vy? Už jste použily někdy MoM? Jste spokojené? A máte nějakou osvědčenou metodu na čištění pleti nebo na problém minimálně půl ženské populace v Čr - černé tečky?

5 komentářů:

  1. Anonymní9.9.12

    Já jsem milovnicí této kosmetické značky. Pokukovala jsem po ní už dlouho, ale začala jsem ji používat až teď poslední měsíc. Černé tečky jsem také měla, a pomohla mi Angel on bare skin, to je můj miláček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se přiznat, že jsem asi jedna z mála, kterou MoM neohromila. Bavila mě na ní její osvěžující vůně (mám ráda peprmint), ale jinak mi hodně vysušovala obličej. Nicméně Lush je moje stálice a nedám na něj dopustit, ačkoliv MoM přenechám spokojenějším spotřebitelkám ;-).
    Recenze skvěle podrobná, paráda.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik peněz :o ? To se nevyplatí. I spoštovným tě to stálo tolik, co stojí normálně velké balení. Jinak...také jsem nejdříve u tétomasky pochybovala, zdalisi vůbec něco takového dám na obličej. Ale mile mě překvpila. Jedna z nejlepších, co jsem kdy měla. Nicméně...pořád voní líp, než čersneková maska, kterou má lushtaké v nabídce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak česnekovou masku si teda představit nedokážu :D Jo, je to škoda vyhazovat za to tolik peněz. Když jenom poštovné je nad stovku. Ale když kamarádce přijde do schránky od Lushe kód na poštovné zdarma, tak ho někdy využijeme navzájem, jindy mi ho zase daruje.. Záleží, po čem zrovna toužím, ale platit k tomu ještě poštovné se nevyplatí. Byla to moje první objednávka u Lushe (to jsem byla ještě mladá a blbá :D)

      Vymazat
    2. česnekovou masku si ani představit nechtěj. jsou v tom viditelné stroužky česneku a opravdu to silně zapáchá. vždycky po její aplikaci jsem si připadala jako odpuzovač upírů :D

      Vymazat