pátek, února 15, 2013

0

Čištění, odlíčení, vyživení

Posted in , , ,
Hlavně v zimě se musíme o svou pleť starat 2x více. I když... však to znáte. Já to znám. Ráno si připadám po nalíčení přirozeně krásná, pleť dokonalá a oči obtáhnuty tou nejúžasnější řasenkou na světě. Po několika minutové jízdě do školy se najednou proměním v adeptku do Hitchcockova hororu. Podívám se do zrcadla a pak to spatřím - vlasy si dělají, co chtějí, mráz mi udělal nepřirozenou barvu tváří (popřípadě je řádně vysušil), oči vypadají, jako bych probrečela noc a rty se zdají jako po přejetí struhadlem. A to je realita, milé dámy (hlavně pro mě). Co s tím? 

Vyčistit

I v noci se na naši pleť dostanou všemožné nečistoty. Sice minimální, ale jsou tam. Proto se jich před aplikací samotného make-upu snažíme zbavit co nejvíce. Osvědčilo se mi tonikum od Lirene. Krásně voní, čistí a je bez alkoholu.



Mazat a promazávat

Make-up bez podkladu v podobě krému? Uděláte to nejhorší, co se dá. Jen si to představte. Ráno se probudíte - z krásně vyhřáté teplé postele, po ranní hygieně se rozhodnete ze sebe udělat někoho krásnějšího a začnete čerstvě probuzenou a odpočatou pleť zatěžovat make-upem (a dále pudrem, korektorem, tvářenkou), a potom čekáte, že vám všechno bez poskvrnky vydrží až do pozdního odpoledne. Takhle to nefunguje. Škoda.
To nejmenší, co pro vaši tvářičku ráno můžete udělat, je to, že ji pořádně namažete. Od známé jsem slyšela, že jí všichni doporučovali na zimu pleť mazat nočním krémem. Je hutnější a pleť chrání a zároveň přes den regeneruje (ovšem, záleží na vlastnostech samotného krému). Někdy to vyzkouším, ale prozatím připravuju pleť před aplikací make-upu denním krémem od značky Nivea. Samotnou značku mám ráda, ale záleží pouze na vás, který oblíbenec to bude. Navíc je v porovnání s ostatními značkami levná, takže, proč ne.






Když máte perfektní podklad, není možné, aby se vám nepovedl make-up.

Zbavit se všeho co nejdříve

Po příchodu domů musíme nechat pleť odpočívat a zbavit ji všeho, co máte na obličeji. Toho já docílím pomocí micelární vody od Dermacolu (když jsem se ale podívala na složení, začínám uvažovat o micelárce od vyše zmiňovaného Lirene - ani text „kyselina hyaluronová čístí, vypíná a hydratuje pleť“ mě nějak dvakrát nenadchnul). Potom ji ještě dočistím tonikem od Lirene.



Prostě se o ni starejte co nejlépe, protože na jeden život máte pouze jednu :)

A samozřejmě nesmím zapomenout na balzám na rty a krém na ruce, který nosím neustále v tašce.

Máte nějaký speciální rituál (hlavně přes zimu), který dodržujete? Jaký používáte krém? Máte njakého favorita?

Dnes jsem taky byla v DMku. Pořídila jsem si z Essence limitky Snow Jam krém na ruce s tou nejúžasnější vůní na světě. Připomíná mi vůni dětských šampónů - a velikost balení je ideální do každé kabelky. Navíc se celkem rychle vsákne a vyživí pokožku. A 50 korun je více než příznivá cena :)






0 komentářů: