pátek, února 08, 2013

6

Jak jsem podlehla Elfu...

Posted in
...a při objednávce nad 400,- jsem naháněla kamrádku, aby si taky něco objednala a abychom se vešly nad výše zmiňovanou částku. Ještě nám k poštovnému zdarma chybělo asi dvacet korun, a tak jsem teda udělala rozhodující krok, a objednala si nějakou capinu za 40,- Každopádně, při počtu fanoušků na FB stránce, který má činit 25 000, bude akce poštovné zdarma zase. Takže tady přináším nějaké výrobky, které by vás mohly zajímat.
Nebudu se tady o tom nějak extra vypisovat, protože je to jenom spíš taková malá zmínka o výrobcích, u kterých byste alespoň měli zvážit, že si ho pořídíte.

Abych řekla pravdu, moc jsem toho nepořídíla, ale zase mám věci, které jsem viděla buď u někoho na blogu, nebo jsou opěvované v různých videích. Jestli si budu zase objednávat, zaměřím se určitě na štětce za Studio řady.



Jako první tu máme kabuki štětec. Vždycky jsem si přála mít nějaký velký, hustý a jemný štětec. Tohle předčilo má očekávání. Pudr se nanáší tak krásně a jemně, že máte pocit, jako byste byly v sedmém nebi. A to fakt nekecám. Pokud vlastníte štětec na pudr od Essence, má podobně hladké štětinky, ale ještě hladší. Tak proč si pořizovat kabuki štětec z internetu, který je dražší, když si pro štětec můžu skočit „za roh“ do drogerie?


Shodou okolností vlastním i štětec. A jaké je teda vysvětlení koupě? Jejich porovnání velikostí!


Takže kdo touží po extra jemném a chlupatém kamarádovi, kliká na stránku Elfu a zajíždí do Studio řady. Stojí 118,- a jeho štětinky jsou k nezaplacení.

Jako další tu máme matující papírky, které si chválí ne jedna slečna/paní/dáma...


Za 50 papírků je 39 korun (nyní 29,-) velmi příznivá cena. Papírky mastnotu skutečně odsají (následně ji můžete na papírku uvidět a uklidnit se, že už je v končinách savého materiálu, nikoli na vašem obličeji), ale zároveň sundají i trošku pudru. Takže pokud si s sebou do tašky spolu s papírky přibalíte i pudr, nebude to na škodu.


A já vím, že při další objednávce si přibalím minimálně další dvě balení navíc, abych si je neobjednávala zvlášť, po jednom/měsíc. Takže až bude váš monitor ukazovat 0 kusů, víte, co je příčinou.

Jako další tu mám bázi pod oční stíny, pořizovanou za 39 korun (nyní slevněná na 29,-), kterou budete moci najít v sekci nejprodávanější produkty. 

Mám odstín nude, ale je to víceméně jedno, protože po rozmazávání se z pleťové „pasty“ (ano, opravdu tak na první pohled vypadá) začne báze kousek po kousu měnit v čímdál větší kapalnou látku, až se nakonec vsákne. Nebojte, určitě vám nepotečou vodopády falešných slz, ale bude to krásně vstřebaná báze, kterou určitě musíte mít! Stíny navíc poté krásně drží a jsou krásně výrazné (odzkoušené kamarádkou, kterou jsem líčila v devět ráno, a druhý den tam stále byly - ano, oslava je oslava).


No a jako poslední tu je balzám v barvě Strawberry Creme. Nečekaně, za 39,- (ale teď se koukám, je opět slevněn na 29,-). Vůně je nevtíravá, přirozená, a na rtech balzám nebarví.  Není to věc, kterou musíte nutně mít v každé kosmetické taštičce, ale pokud chcete zamachrovat s průhledným víčkem, elegantním bílým obalem (ovšem bez nápisu, ten se asi po týdnu používání balzámu smaže) a krásnou barvou, tak prosím. Tohle v drogerii nenajdete.


A nebo pokud vám taky chybí nějaké ty drobné k dovršení částky, taky ho můžete přihodit do košíku. Nebo matující papírky. Pokud budou.



A co vy? Máte nějaký produkt teď po akci poštovné zdarma? Nebo se naopak ke koupi odhodláváte?



6 komentářů:

  1. Na bázi si brousím drápky taky, jenže se po ní jdu vždy podívat když ji mají zrovna vyprodanou :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda, že tyhle věci jsou hned pryč - jsou fakt hodně dobré, no. Chce to číhat, a při první příležitosti objednat pro jistotu všechno nedostatkové zboží hned 2x :D :)

      Vymazat
  2. Elf je pro mě značka k nezaplacení :) Samo, že jsou asi ještě některé produkty jiné značky lepší, ale za tu cenu... úúúža :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já zas podle vlně MUA a na ELF jsem už neměla peníze, ale taky bych tuhle kosmetiku někdy ráda zkusila :-) Určitě zkusím tu bázi pod oční stíny.

    OdpovědětVymazat
  4. ja som este nepodlahla ziadnej z tejto znaciek, stale akosi odolavam :)
    Vedela si, že je nova micelarka od Biodermy? Recenzia tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/sensibio-ar-alebo-co-teraz-pouzivam.html

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím, moc děkuji za hezký článek - vlastně i celý blog. Zajímalo by mě, zda máte zkušenosti s kosmetikou Missha (http://www.misshashop.cz/)? Vcelku bych ji vyzkoušela, budu však ráda za reakce.

    OdpovědětVymazat