neděle, prosince 30, 2012

0

Chystané recenze

V poslední době jsem měla období, kdy jsem prostě musela mít téměř každou kosmetickou věc, na kterou jsem různě narazila, ať už v drogerii nebo na internetu. No a jelikož bylo toto období trošku delší, než jsem předpokládala, tak se mi toho nasbíralo trošku víc, než se dalo očekávat. Nekoupila jsem si ale všechno, něco jsem zase dostala, protože jsem měla narozeniny a něco jsem taky objevila pod stromečkem. Proto jsem všechny (s láskou opečovávané) výrobky sesbírala a vyfotila pohromadě, jako takovou rodinnou fotografii. Tady máte, na co všechno se můžete těšit.

Pro zvětšení klikněte na fotografii


» Řasenka, Avon, super extend EXTREME
» Řasenka, Astor, Big & Beautiful BOOM!
» Řasenka, Astor, Big & Beautiful false lash look
» Korektor, Maybelline, Affinitone
» Make-up, Rimmel, Lasting finish 25 hour foundation
» Maska na vlasy, parfums.cz, LATTE
» Pudr, Rimmel, Stay matte
» Čistící pěna, Nivea, Zklidňující čistící plěťová pěna aqua effect
» Čistící gel, Garnier, Energizující čistící gel
» Odličovač, Avon, Conditioning eye makeup remover lotion
» Odličovač, Astor, Eye Make Up remover
» Štětec, Elf, Stipple brush
» Paletka, Elf, Paletka 32 očních stínů
» Noční krém, Nivea Regenerační noční krém
» Denní krém, Nivea Výživný denní krém
» Gelové linky, Essence
» Štětec na gelové linky, Essence
» Báze, Dermacol, Satin make-up base
» Olej na vlasy, Balea, Oil repair haarol
» Fixační pudr, Essence, fix & matte!
» Tvářenka, NYC, Color Wheel
» Lak na nehty, Maybelline, mini Colorama, 37 Cappuccino

0 komentářů: