pondělí, prosince 31, 2012

1

Voňavé novoroční pokušení

Posted in
Jednou jsem se rozhodla, že napomůžu svým vlasům (celkem zničeným od častého kulmování) k větší hebkosti a dokonalosti. Spolu se strýčkem Googlem jsem prozkoumala kouty internetu, a přišla na opravdový skvost. Není to něco, co by zruinovalo vaši peněženku, takže o to víc je to ještě větší poklad.
Kdo ještě nezná internetovou stránku parfums.cz, určitě by jí alespoň kvůli téhle masce měl dát šanci.
 
 
 
Předem bych měla napsat, že jsem jaksi zatížena na vůni kokosu a vanilky, takže proto už má maska jeden jistý bod. Není nijak chemická, voní přijemně, po kokosu, a je sice hutná, ale lehce roztíratelná, jako krém.

Výrobce píše na víčku použití:
Naneste po celé délce vlasů na umyté a ručníkem vysušené vlasy. Nechte působit 5-15 minut a poté opláchněte.

A jak to dělám já? Umyju si vlasy šamponem, ale už nepoužívám kondicionér, jako vždycky, protože potom by nebyly vlasy hladké a lesklé, ale už přemaštěné. Pak si je rukama „vykroutím“, nepoužívám k tomu ručník. No a až mám na celé hlavě masku - ne jen po povrchu vlasů - sepnu sponkou a pak si dám třeba ještě Mask of Magnaminty. Až je maska na obličeji suchá, tak si ji smyju a pak přejdu na masku na vlasech. Nesmývám vlasy, až dokud jsou úplně drsné, protože potom ani není cítit vůně kokosu. Musím dodat, že jsem taky tu masku smývala asi 10 minut, aby byla celá z vlasů pryč. Jenže všechno je jednou poprvé, a každý si v tom musí najít svůj vlastní systém.

Maska mě stála spolu s poštovným 184,- (maska 95,- a poštovné 89,-). Netuším, jak je to teď, možná se bude po novém roce zdražovat, ale já platila výše uvedenou cenu.

Vůni a masku jsem si zamilovala, takže si objednám další, až mi dojde tahle. Navíc mi kamarádka řekla, že se mi vlasy, od doby co používám masku, viditelně zlepšily, takže nemám důvod nějak výrobek kritizovat.

Proto je mé hodnocení více než příznivé a dávám pět palců z pěti

 

1 komentář:

  1. To vyzerá skvele, bolo by aj mne niečo takéto kúpiť na tie moje vlasiská
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat