sobota, ledna 12, 2013

3

Hledání dokonalého make-upu, díl první

Posted in , ,
Každá hledá ten svůj dokonalý, krycí, hydarační, matující, sjednocující, rozjasňující, dlouhotrvající, vyhlazující, přirozený... Pokračovat můžeme ještě dlouho. Ale přiznejme si to na rovinu. Existuje vůbec takový? Bude obsahovat všechny vlastnosti, které chceme, aby obsahoval? Může existovat make-up, který matuje a zároveň bude pleť vyživovat? To jsou otázky, které jsme si pokládala určitě většina z nás. Dnes vám popíšu make-up, který mě na jednu stranu hodně překvapil, ale na tu druhou taky dost zklamal. Jde to vůbec?

Představuju vám make-up od značky Rimmel, 25 hour foundation.


Mám nejsvětlejší odstín, 100 ivory. Barva nejde nijak do oranžova nebo hněda, dobře se pak přizpůsobí pleti.
Po nanesení jsem si všimla jeho příjemné vůně, která nebyla nějak výrazná ani vtíravá. Ale záleží na vkusu, někomu nemusí jeho parfémovanost vyhovovat. Co se týče konzistence, tak make-up ji má celkem hutnou. Není to žádná voda.



Na celý obličej mi vystačí asi 3/4 stlačení pumpičky, a to se dá. I díky hutné konzistenci se make-up dobře roztírá a při kvalitním štětci nejdou vidět jakékoliv tahy, které by eventuelně mohly vzniknout.
Lahvička je docela těžká, protože je ze skla. To se mi ale zase líbí, protože já prostě skleněné lahvičky s pumpičkou miluju! :D. Ta se mimochodem taky stlačuje dobře, zatím jsem nezaznamenala žádná negativa.

První rozetření


Rozetřeno do ztracena

Tím ale bohužel psaní pozitiv končí. Problémem je má pleť, která je opravdu jen mou starostí. Mám ji mastnou, a štve mě, že jsem si kvůli toho koupila make-up, který teď vlastně nevyužiju. Obsahuje v sobě celkem hodně olejů, takže říkám ne pro ty, kteří mají mastnou pleť a nad make-upem hodně přemýšleli. Teda, pokud se nechcete ve škole nebo práci po hodině lesknout tak, že byste chtěli na tváři smažit řízky. V tom případě vám ho doporučuju všemi deseti.
Napadlo mě, že bych ho začala smíchavat s make-upem, který jsem si koupila teď na mastnou pleť a po rozetření je celkem vodový. Jenže to je zase princip matujícího make-upu: když tam nejsou oleje, nahrazuje je voda, která po nánosu zaschne a poté zadržuje v kůži maz (podle mé dedukce).
Krytí je taky poměrně silné, takže to je určitě pro holčiny trpící akné. Pleť moc nesjednotí, spíš při velké vrstvě udělá masku. Ještě mi po nanesení vadí jeho ulepenost na obličeji. Mám pocit, že jsem uběhla maraton. Při zafixování pudrem je ale pak všechno v pohodě. Zakoupila jsem ho v DMku za 199,-

Shrnutí:

Pozitiva

+ Neudělá na pleti masku, když se vybere správný odstín a nepřežene se sílou vrstvy
+ Zakryje i větší nedostatky
+ Roztíratelnost
+ Parfémovanost
+ Konzistence
+ Balení
+ Design

Negativa

- Absolutně nevhodné pro mastnou pleť
- Ulepenost po nanesení
- Nedá se moc vrstvit


Mé pocity jsou vážně rozporuplné. Těžko říct, jestli by mi make-up vyhovoval při normální nebo suché pleti. Začínám si ale myslet, že by to byl vážně ten můj vysněný make-up.
Protože pozitiva převažují nad negativy o čtyři body, dávám hodnocení takové, jaké dávám, protože můj subjektivní pocit je jaký je.






Dávám tři a půl palce z pěti. Nemůžu být k němu tak přísná jenom proto, že nevyhovuje mně. Ale přece jenom, něco jsem strhnout musela taky..

A co vy? Máte tento make-up? Vyhovuje vám? Nebo jste se naopak rozhodovaly, jestli ho koupit a teď už máte jasno?

3 komentáře:

  1. ja som presne ten typ ktorému nevyhovoval, mala som z neho po čase strašnú pleť :( ale Marry zasa vyhovoval len nemohla trafiť správny odtieň :D takže ťažko posúdiť ... každému sadne niečo iné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Každá pleť je originál, a každé vyhovují jen určité výrobky, které je fakt boj najít :D. S odstíny make-upů jsem taky vždycky bojovala, teď už to mám celkem vychytané. Aspoň doufám :D

      Vymazat
  2. Tento make-up nemám a zkoušet ho nechci. Obecně nemám ráda drogerkové makeu-py. Stejně jako ty mám mastnou pleť a na tu jsou prostě v drogerii opravdu dobrý make-up neseženu. Makeu-py od Rimmelu sem zkoušela dva, ani jeden mi na pleti moc nedržel

    OdpovědětVymazat