neděle, ledna 20, 2013

4

Zafixovat, zmatnit, vyhladit...

Posted in ,
...s pudrem Fix & Matte od Esence?

Nemálo lidí porovnává fixační pudr od Dermacolu s pudrem od Essence. Pudr od Dermacolu nevlastním, takže nebudu porovnávat, ale pouze recenzovat výrobek výše zmiňované značky. Fixuje, matuje, zjemňuje...? Uvidíme :)


Vzhled
Hrozně se mi líbí šroubovací víčko. Mám všechny tyhle dózičky a kelímky strašně ráda, takže už za to u mě má pudr malé (bezvýznamné) plus. Kelímek je vyroben z plastu, ale nezastaví ho ani dřevěná podlaha. Osobně vyzkoušeno.

Dávkování
U toho musíte být celkem zruční. Buď si dírkovanou částí odsypete trošku pudru do víčka, nebo s ním třepete ze strany na stranu, a nebo prostě vrazíte štětec skrz naskrz dírkami a lovíte ho v samotných končinách průhledného obalu. Já jsem pro druhou možnost. Tu první jsem zkoušela hned ten den, co jsem si pudr koupila. Do víčka jsem vsypala trochu více pudru, než bylo třeba, a tak jsem zase musela bílý prášek přesypávat zpět do kelímku. Není to sice nějak extra zdlouhavá procedura, ale ráno bych fakt neměla čas na pokusy v koupelně. Takhle po ránu navíc nejsem zrovna nejšikovnější, a minimálně půlka by skončila v umyvadle. Třetí možnost jsem zamítla hned po odšroubování. Jako jo, štětinky dírkami v pohodě projdou, ale komu se je hned na první pokus podaří vsunout všechny dovnitř? Navíc na nich zůstane jen minimální množství pudru, takže si možná tak přepudrujete nos. Nakonec nám zbyla možnost číslo dvě. Už cestou do koupelny protřepu kelímkem, pak před nanášením otevřu, strčím štětec, oklepu o okraj a nanáším. Jednoduché a rychlé. Navíc je ho více než dost (kolem 15 g a já ho pořídila za 30,-)




Výdrž a další vlastnosti
Po nanesení pěkně zjemní pleť, která je pak na dotek krásně jemná. Musíte si akorát dávat pozor, abyste to nepřehnaly s vrstvou. Pokud jej totiž nerozetřete rovnoměrně a pořádně, udělá se vám na obličeji bílá maska, což určitě nechcete. Výdrž počítám od té doby, co samotný pudr nanesu. A když to všechno tak posčítám, vyjde mi, že na obličeji vydrží nějaké čtyři hodiny, a to se dá. Během těch čtyř hodin se vám nezaleskne pleť ani nepohne žádný make-up na obličeji. Celkem je i odolný proti otěrům, takže za to ho i uznávám. Pokud se ale budete chtít po těch čtyřech hodinách ve škole/práci/kdekoliv přepudrovat, musíte si obličej komplet odlíčit. Jak jsem psala, nedá se vrstvit, a pokud byste čirou náhodou zamýšlely nad tím, že si ho po těch čtyřech hodinách zase nanesete a máte na nějaký čas vystaráno, tak takhle to nefunguje. Ztrácí sice své vlastnosti (popřípadě se přes něj ta mastnota probojuje), ale na tom obličeji stále je, a pokud na ten obličej přidáte další vrstvu, nemusíte se snažit si ho ráno roztírat rovnoměrně a dávat pozor na vrstvy.



Shrnutí


Pozitiva


+ Při vaší šikovnosti se krásně přizpůsobí pleti

+ Zjemní
+ Množství
+ Cena - někoho možná překvapí. Normálně stojí kolem 80ti korun, já na něj narazila v Rossmannu za 30,-

+ Dávkování

Negativa

- Výdrž - záleží ale na typu pleti



A jaký je končný verdikt? Když se teď tak dívám na shrnutí, tak se divím, že mám jen jedno negativum (i když dost podstatné). Ale když se to všechno vezme kolem a kolem, tak mu nic krom té výdrži vytknout nemůžu.






Jsou to jasné 4 palce (ten pátý ubírám pouze za tu výdrž, která je dost důležitá). A to hlavně proto, že se teď Essence vážně vyšvihla.

Vlastníte tento pudr? Vyhovuje vám jeho výdrž? Nebo na něj naopak máte zálusk? 

4 komentáře:

  1. Doma mám oba pudry, ale Dermacol začnu používat až po vypotřebování Essence ;) :)
    Jsem s ním nadmíru spokojená :) Akorát jsem strašně šikovný člověk, takže většinou mám pudr po celé ruce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :D Ale za ten výsledek to stojí! :D :)

      Vymazat
  2. Pokud si představím, že bych se musela po 4 hodinách kompletně přeličovat...no.....:D Osobně make-up raději fixuji přímo barevným sypkým pudrem. V každém případě pro fixování štetec nedoporučuji. Zkus si pudr na tvář "naťupkat" labutěnkou. Je dost možné, že ti tento pudr vydrží déle a i po těch 4 hodinách tě od kopmletního re-makeupování (zvláštní výraz) zachrání právě labutěnka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě nerada používám labutěnku, protože na ní ulpí strašně hodně pudru. Ale zkusím to u toho sypkého (zatím jsem ji pužívala jenom na ten tuhý pudr) a uvidím, co to dokáže :). Děkuju za tip! :)

      Vymazat